TIMPUL ASTA

Timpul asta e unul cand se face lumina. Am intrat in pivnita, acolo unde erau dureri ascunse, vina si rusinea, omenescul pe care mi-l gaseam inacceptabil.

PICT0074

“Cand n-ai nimic de ascuns, lumina constiintei tale nu mai este compromisa de o rusine secreta. Minciunile nu mai trebuie mentinute. Relatiile nu mai sunt impovarate de planuri ascunse.

Simplitatea si limpezimea domnesc , caci nu exista amagire. Fiecare are la dispozitie aceasta limpezime chiar acum, daca are curajul sa comunice fara ezitare tot ceea ce gandeste si ce simte.

Acesta este gestul increderii tale fata de semenul tau.Aceasta este acceptarea ta de a fi vizibil si vulnerabil”

Citeam randurile de mai sus in cartea portocalie si imi doream sa pot face lumina pana in cel mai intunecat ungher al meu.

PICT0051

Vreau sa ies din jocul de iluzii al lumii, spuneam ca pe un fel de rugaciune.

Pe ultima pagina a cartii, marturie a dorintei mele, sta scrisa repetat o fraza “vreau sa zbor pana la soare, vreau sa zbor pana la soare…”

Vedeam in zborul asta sansa purificarii fiind constienta ca inseamna si ardere.

Am pierdut atata timp suferind doar pentru ca nu am avut curajul sa spun cine sunt omului celui mai apropiat mie. Eram atat de preocupata sa-mi tes povestea incat pe el, fiinta, l-am inlocuit cu un set de presupuneri.

PICT0021

In vremea asta am fost gari pentru altii si trenuri, am fost pietre negre si vulturi, am fost frati si straini.

Nu mai conteaza ce-am fost. Ne-am marturisit pana la ultimul gand, ne-a durut pana la albul osului.

Am incendiat trecutul privind in lumina puternica toate cotloanele din care dispareau fricile noastre, conditionarile si atasamentele. Dupa, n-a mai ramas decat dragostea eliberata si vie.

DSCN0611

“Iubirea neconditionata vine in mod firesc. E in firea ta sa simti compasiune pentru tine insuti si pentru altii. E in firea ta dorinta de a intinde o mana si de a alina un prieten. Iti sta in fire sa primesti iubirea celor carora le pasa de tine. Nimic din toate acestea nu cere efort. Nimic din toate acestea nu cere invatatura…” scria in cartea portocalie…

bannercatalog09

7 thoughts on “TIMPUL ASTA

  1. inainte sa te deschid, caci te deschid ca pe o cutie cu bucurii, gandul meu, cu mine singur, s-a chinuit de zor sa gaseasca o cale sa dezbrace pusca sufletul meu in fata celui iubit si pe al celui iubit in fata mea. Am plans impreuna de neputinta sau nesiguranta reciprocitatii gestului, ca raspuns la ce ofer, dar si de teama de a nu fi inteles gestul meu. Si, ca de fiecare data, aici gasesc un raspuns, macar cat sa-i explic gandului de ce nu ar iesi asa cum ne dorim. Te imbratisez Lola

    • Cori draga curaj!
      Daca asta iti doresti te vor ajuta si imprejurarile, va veni momentul acela “ori/ori”. Sper sa vina curand pentru ca iti aduce o mare eliberare. Totul e sa fii pregatita pentru orice final posibil.

  2. …am scris si am sters….am scris din nou si iar am sters….sufletul, mintea, trupul, toate ale mele, sunt suspendate undeva …. sunt amortite….e frumos aici….in “acasa sufletului tau”….adevaruri despre miezul tuturor lucrurilor…multi, nu stiu ce inseamna iubirea….iubirea neconditionata e ceva, cel putin utopic…orice cuvant pare gol, inexpresiv….habar nu am unde s-au ascuns literele care-mi trebuie acum…Dumnezeu a gasit un mod minunat, de a-mi arata ca nu si-a pierdut speranta in mine, in noi …. si mi-a aratat, inca odata, ca nici eu nu am voie sa-mi-o pierd…lacrimi….durere….cred, ca a venit TIMPUL sa cobor in pivnita mea …

  3. Mo, Dumnezeu nu-si pierde niciodata speranta, are o rabdare infinita cu noi. Nu ne asteapta la colt sa ne pedepseasca. Tind sa cred ca pivnita pe care ne-am construit-o singuri e iadul. Noi suntem proprii nostri tortionari
    Iubirea neconditionata pare, intr-adevar, un nonsens in lumea asta unde totul cauta sa aiba o explicatie si mai ales un pret, dar exista si asta sper sa-ti dea curaj sa cobori in pivnita.

Leave a Reply

