O ZI

Din ce in ce mai des ma bucur de zilele in care nu se intampla nimic special. De cele fara nici un fel de obiectiv, fara agitatie, obisnuite si cuminti.

DSC04577
Dupa doua saptamani navalnice azi nu ne-am mai propus sa facem ceva anume. Toata dimineata am pictat o cutie de bijuterii.
Lucrand simt atat de vie si eliberatoare munca mea. Ma dizolva ca sa ma recristalizeze. Primesc si daruiesc ramanand mereu in punctul zero, unde e cel mai bine. Copacul pe care l-am desenat ma face sa plang. Vi-l arat maine.
Pregatesc micul dejun. In casa miroase a omleta si cafea. Mi-e foarte drag timpul asta de rasfat.
DSC04620
Ziua trece lenes. Continui sa lucrez. Imi place sa-l stiu pe Dan in preajma. E omul langa care nu ma plictisesc niciodata.
Cand se domoleste soarele luam bicicletele si plecam pe plaja din centru. Am adormit pe nisip, am fost si aici si acolo, intre doua lumi, planand deasupra orasului. M-am trezit fericita. Alaturi iubitul meu ma priveste.
Mergem intr-o lunga plimbare pana in Estoril.
DSC04642
N-avem voie cu bicicletele pe faleza, dar e foarte frumos si pe sosea. Intr-un anumit punct se deschide o perspectiva grozava asupra intregii zone. Locul respectiv imi da strania senzatie de déjà vu, un fel de amintire vaga care imi scapa.
Ador sa fac miscare la fel cum ador sa stau nemiscata. La pranz am lenevit fericita in dormitorul racoros privind dansul perdelei infoiate de vant, acum pedalez urcand dealul, iar efortul in loc sa ma epuizeze imi da forta.
DSC04666
La intoarcere ne oprim sa facem cumparaturi. Urcam alt deal spre casa. Facem un popas pe la jumatate, bem sangria rece, povestim, povestim si iar povesti.
Acasa pregatesc tarta cu zmeura in timp ce Dan alege un film…
DSC04706

bannercatalog09

6 thoughts on “O ZI

  1. Asa frumos ai scris, Lola…

    Mai am putin si termin jurnalul lui Jeni Acterian, am cautat poze cu ea, cu S., cu prietenele ei, am citit pe net despre S (Alexandru Dragomir filosoful) ca fiind un filosof ascuns in meserii obscure in anii comunismului, mariajul nefericit, boala si gasesc totul de o infinita tristete….
    Cat pare a fi de adevarat ca “tot ce am port cu mine” si “traieste clipa”

    • Moni mie mi-e greu sa termin jurnalul lui Jeni Acterian. N-am reusit nici din a doua incercare. Imi place luciditatea ei, inteligenta, dar nu reusesc sa vibrez deloc la felul ei de a vedea lumea.
      Imi pare rau ca “traieste clipa” e o expresie atat de uzata incat oamenii trec cu greu de ea ca sablon

      • sa stii ca nici eu nu vibrat la felul ei de a se teme de moarte. am citit aproape 3/4 din carte pana sa ajung la pagini in care se intampla ceva esential in viata ei, ca o cotitura si asteptam sa vad unde o duce asta. (ce sec suna analiza asupra unei vieti…). am cautat date despre J A pe net si m-a impresionat ce zice Arsavir la inceputul cartii: nu stiu daca am facut bine publicand jurnalul ei sau nu… cert e ca ea nu l-a gandit pentru a fi publicat… e ca un act de indiscretie din partea cititorului…
        oamenii astia chiar au fost vii… mi-e tare draga fiinta asta greu de multumit si soarta ei ma impresioneaza.
        toata generatia lor a fost marcata de gandul mortii… si referirea la Dzeu e ca un narcotic al oamenilor slabi, care nu vor sa vada, sa fie lucizi. Ciudat cum unii din aceeasi generatie au gasit totusi o iesire prin El… inseamna oare ca exista totusi o chemare, o selectie???
        iarta-mi dizertatia… noapte buna

  2. O zi asa ca a voastra ma face sa oftez… Asa, ca la finalul unui film bun si romantic… Iar va imbratisez, nu ma pot abtine :D!

    • Dee Dee, ma gandeam ca ne trebuie foarte putin sa avem o zi buna. De fapt totul e sa ne bucuram de fleacuri, de lucruri mici.
      Si noi te imbratisam🙂

Leave a Reply

