CENTRO CULTURAL BELEM

Umblam mult, cautam surse de inspiratie, descoperim locuri si oameni.

DSC03900

Profit de prezenta lui Dan sa explorez zone unde n-am chef sa merg singura. Cand vad ceva care-mi place simt nevoia sa-l am in preajma si sa ne bucuram impreuna.

Azi am fost la Centrul Cultural Belem. E un spatiu cu cladiri masive, cu esplanade largi care ar fi intimidant daca nu ar avea mici detalii prietenoase: o gradina unde te poti intinde pe iarba sa citesti, cafenele, librarii, magazine de arta.

DSC03896

Din paviment se ridica pulberi fine si racoroase de apa. Bucuria copiilor si nu numai.

La Muzeul Berardo e expozitie Pancho Guedes, arhitect portughez dar si artist plastic, pictor, sculptor. Cel mai mult ma uimeste cum poate crea cu cateva elemente o multitudine de forme. Imi place organicul, fluidul lor.

DSC04027

Pe un perete sunt obiecte decorative de lemn foarte vechi. Incaperea miroase ravasitor. M-am apropiat cu fata de un inger din sindrila. Am inchis ochii inspirand si pentru o clipa m-am vazut in copilarie la Campulung facand acelasi lucru cu peretele casutei de lemn unde bunicul isi petrecea vara.

bannercatalog09

6 thoughts on “CENTRO CULTURAL BELEM

  1. Ajuta-ma putin sa inteleg, Lola. Tu si baiatul locuiti in Portugalia. Aparent, Dan iti lipseste enorm deci nu sta cu voi. El este inca in Romania?

  2. Si eu am lucruri si locuri spre care nu ma intind singura, ca sa le pastrez pentru momentele in care Alex e langa mine.

    Nu stiam de Pancho Guedes. Am cautat acum si imi place foarte mult The Eye House. Si inca un lucru, oarecum tehnic, pe care il gasesc minunat la el, este faptul ca site-ul lui are explicatii si descrieri foarte ample, ceea ce in general nu se gaseste pe site-urile artistilor.

    Ce draguta e panza de apa.🙂 Ati mers si voi prin ea?🙂

Leave a Reply

