MIC EXERCITIU DE TRAI FRUMOS

 

Cand sunt singura acasa devin minimalista rau la mancare. Nu pot trai fara fructe, dar in rest imi pierd interesul pentru aproape orice, sau mananc zile in sir acelasi lucru. Noua mea pasiune sunt maslinele naturale pe care le-am descoperit intrun mic magazin de legume si fructe.

PICT0004

Cand mi se face foame ma gandesc ca ar trebui sa gatesc ceva, iar in final mananc tot cascaval cu masline si rosii. O tin asa de la inceputul saptamanii.

Azi am iesit pana in centru si m-am intors cu legume proaspete. Aratau frumos. Mi-a fost mila sa le parasesc in frigider pana imi va trece nebunia cu maslinele.

Gatesc, mi-am zis eroic, si dintr-o data am avut chef.

PICT0001

Supa crema de dovlecei, picanta, pentru ca de la un timp asa imi vine sa mananc, plus salata calda de ciuperci pleurotus cu ardei, vinete, dovlecei si muguri de soia, ursturoiata bine.

PICT0009

Au sfarait tigaile, au iesit aburi, mirosuri ademenitoare, s-au aratat condimentele din dulap si smantana inca neexpirata din frigider. Dezmat curat…

Gatitul de placere imi da o mare si imediata satisfactie. Multi ani a fost un mod de exprimare artistica si o forma de a le spune prietenilor ca-i iubesc.

PICT0007

Azi a fost doar un mic exercitiu de trai frumos.

8 thoughts on “MIC EXERCITIU DE TRAI FRUMOS

  1. lola eu aici am dat-o in bara! da` sunt sincer!

    comentariul meu se rezuma doar la extazul ce apartine caracterului masculului prost educat (pe semne ca sunt) …vreau sa spun ca oriunde se vorbeste despre cantitati mici si vegetarianisme ,gandul meu pervers ma duce la acel mistret gras,rumen si la rotisor ,ador cina medievala ,daca intelegi ce vreau sa spun, cu tot tacamul si regia ! :)))

    ce deschidere ai avut azi la comments :)))
    dan

  2. Ne-ai inspirat draga LOLA …sugestia de-a trai frumos ne-a inregimentat sa exersam si noi putin pentrua ne aminti!

    Am avut oportunitatea ,azi, sa ne “jucam” de-a zeii si Marele Arhitect al Universului.
    Spun ,oportunitatea pentru ca aceasta joaca face parte din sarcina cu care m-am incarcat pentru a da o mana de ajutor cuiva la care tin foarte mult.
    Joaca a constat in imitarea “FACERII” ,aceasta scena sublima a creatiei ,din nimic,din intuneric, din …pamantul si praful cel mai ieftin.
    Este nemaipomenit sa observi LIVE cum se face ca nimic fara apa nu se incheaga sau se modeleaza.
    Se spune ca Marele Arhitect a plamadit din lutul rosu o Statuie care mai traziu printr-o intamplare a primit viata.
    Candva am vrut sa postez “Maimuta in esoterism” insa acest fapt nu este permis, nu este corect in raport cu lumea profana, am inteles acest lucru si l-am trecut prin mine, am sa fac insa o aluzie la aluzie…deci…
    Totusi in virtutea acestor interdictii si acum a autocenzurarii am constat din acest joc de azi ca asemanrea noastra cu EL este izbitoare si ca daca intriorul nostru prin fapte exprima acesta in exterior iata asemanarea; a imita inseamna a face voluntar sau nu ceva ce iti sta in fire ,fapt ce te duce cu gandul ca spiritul uman este creativ din matrita. Suntem inca niste primate insa nu foarte departe de starea initiala ( a lui Adam cel Luminos) ,ceva insa ne lipseste si va lipsi mereu atata timp cat specia umana cauta cantitate si nu calitate.
    Magicianul “Cel ce spune CE dar nu arata CUM” m-a impresionat prin faptul ca inca mai este capabil sa creeze dupa ce ani de zile nu a mai facut acesta prin puterea propriloor maini.
    Nu am fost capabili sa realizam si sa fim de perfectiunea sferelor insa ciudat…asemeni naturii in care nimic nu este perfect , in totalitate arata foarte bine.
    Am sa pastrez in secret deocamdata acesta sceneta de dupaamiaza in acorduri de pian si conversatie de salon in care s-a produs imitarea universului …cu adevarat este nimic nu este perfect si am o senzatie …ca doar noi ravnim la aceasta.

    Magicianul a pregatit Femeii de FOC o surpriza in care doua lucruri sunt oglindite: Seductia catre Cunoastere si Pendulul lui Folocaut ; sper ca acest insignifiant obiect sa ii deie ceva din magia lui ,macar…VERTICALITATEA faptelor atunci cand va trebui sa cantareasca in viitor.

  3. Lola draga, ai gatit exact mancarea pe care o gatesc eu in mod curent. Cata uimire pe mine sa vad ca fix aceeasi combinatie bizara mai este folosita si de altcineva – si uite, tocmai cand credeam ca descoperisem din intamplare o reteta minune 😛

  4. Si mie, mi-ai facut o asa mare pofta …. incat, in seara asta , am in draznit sa urmez sfaturile tale culinare ….
    A iesit ceva delicios…. mmmmm…… 🙂

  5. Pingback: Revenirea la …. boemie | vivsbutterflies

Leave a Reply

