DAN & DORIS

Sambata am intalnit doi oameni care se iubesc si dragostea lor ii face sa straluceasca. Mi s-au parut a fi dintre cei rari al caror rost e sa tina focul viu. Dan si Doris.
M-au vizitat, ei stau in Lisabona, si am petrecut impreuna cateva ore linistite la un strudel stins cu vin verde.

vizita

Deja nu mai cred ca e o intamplare sa tot intalnesc OAMENI, adica pe cei in care sa nu simt asperitati si ascunzisuri, pe cei care isi poarta inima la vedere, nu incuiata cu 7 lacate. Doris e incredibila, privind-o imi venea sa-mi spun mereu „femeia asta e painea lui Dumnezeu”. Probabil asa reusea mintea mea sa formuleze senzatia de mare bunatate pe care o percepeam venind dinspre ea.

vizita1

Mi-au adus in dar cateva fasii subtiri de arama. De cand le-am primit nu mai am liniste, dar am o mie de idei. Ce cadou nemaipomenit au stiut sa-mi faca! Va arat intr-o zi ce-a iesit.
Pentru ca sambata a fost ziua de nastere a lui Dan i-am daruit o margica. El a fotografiat-o si mi-a trimis poza, pe care o public pentru ca are o stare speciala.

vizita2

bannercatalog09

5 thoughts on “DAN & DORIS

  1. da, nu o sa facem comentarii “tocma`” la mementoul nostru… putem insa spune un lucru …virtualul a luat locul realului sau..s-a materializat, asa as dori sa va confirm tuturor ideea ca visele se implinesc mai ales daca le simti omniprezenta …
    LOLA esti grozava! In viitorul meu blog deocamdata under construct din blogspot am facut o paralela :Lola -Tam Tam si Lizuca …conexiunea este povestea ce nu are sfarsit . LOLA exista, prin urmare LIZUCA exista! qvasi eram demonstarndum!
    doris&dan

  2. “Cine se aseamana, se aduna”, spune un vechi proverb…;)
    Si ma bucur ca “m-am adunat” si eu de la o vreme pe-aici…

  3. Si Lizuca avea un Tam Tam, cel putin in ecranizarea dupa carte 🙂
    Abia astept sa citesc povestea.

    Ileana, mie, care sunt o singuratica mi se pare miraculos “adunatul” cu atatia oameni pe care ii simt pe aceeasi frecventa.

  4. Intotdeuana oamenii singuratici atrag oameni. Mi se intampla si mie, mai ales cand vreau sa stau singura.
    Oricum, imi place psihologia si-mi plac oamenii.

Leave a comment