RASPLATA MUNCII MELE

Posted on Updated on

Sunt rasplatita cand cineva zambeste, cand are incredere in el, cand se simte invingator, cand se bucura, cand crede ca merita, cand e fericit, cand e liber, cand face ce simte, cand se emotioneaza, cand vede cat de frumoasa e viata.

De ce?

Pentru ca zambesc, pentru ca am incredere in mine, pentru ca ma simt invingatoare, pentru ca ma bucur, pentru ca merit, pentru ca sunt fericita si libera, pentru ca simt, pentru ca ma emotionez vazand cat de frumoasa e viata, pentru ca munca mea despre asta este.

Buna dimineata,

Iti multumim frumos pentru tot efortul depus si iti spun sincer ca fetele castigatoare cu mandrie au primit colierul si au fost surprinse de frumusetea acestora!

Le-am vazut purtandu-l si a doua zi :-)

A fost o zi extraordinara si am avut si noroc de o vreme superba!! Ma bucur atat de mult ca ai fost alaturi de noi!
Pe site am pus foarte multe poze si va invit sa le vedeti si voi, realmente, lasand modestia la o parte au fost cele mai frumoase zile si foarte multa lume a fost fericita!! e minunat sa traiesti asemenea bucurii, si tu stii cum este sa ii faci pe altii bucurosi, de multe ori reusesti :-)!

Pe site sunt multe galerii, mii de poze!!

Te imbratisez cu drag si abia astept sa-ti dam tricoul EcoMarathon pe care sunt sigura ca il vei indragi!
M-am vazut cu Laura. Iti multumesc ca mi-ai trimis margelele cu ea! daca cumva vine cineva in Portugalia si iti pot trimite pachetul EcoMarathon, anunta-ma! sau hai veniti voi in Romania sa petrecem cateva zile minunate la munte!! Sunt sigur ca si Claudio ar fi fermecat de natura din Romania, noi inca suntem fermecati :-)!

poza speciala la linkul de mai jos!! Aceasta o dedicam! impreuna cu urmatoarele de la premiere cand fetele primesc cu drag colierul special de la tine!

http://www.phototase.com/Competitions/EcoMarathon-2012/22841412_Qz6WQm#!i=1834837118&k=gFLP6Kj

Iar eu am purtat cu drag margelele de la tine, poate de asta am avut atata putere sa reusim sa organizam pana la cele mai mici detalii concursul, chiar daca am dormit foarte, foarte putin in ultimele zile premergatoare Startului!

Cu mult drag,

Cornelia si intreaga echipa EcoMarathon

va asteptam la Moieciu de Sus!

5 thoughts on “RASPLATA MUNCII MELE

    odetta said:
    May 9, 2012 at 11:04 am

    Ce rotunda e fericirea! Si se rastogoleste asa frumos prin margelele tale.
    Lola Minunata, Felicitari!

    Luiza said:
    May 10, 2012 at 2:12 pm

    Ce frumos! Si verisoara mea, impreuna cu sotul ei au participat, sunt foarte mandra de ei!

    loazette said:
    May 10, 2012 at 2:56 pm

    buna, as avea o rugaminte din suflet. o persoana speciala – pentru ca oblojeste cu multa intelepciune si daruire oameni, pentru ca are viziune si modestie, pentru ca este un mentor cum nu am mai intalnit, dar si o persoana rafinata si eleganta-ei bine, acesta persoana mi-as dori mult sa poata primi un dar facut de mainile tale aurite si sufletul tau special. imi poti spunete rog cum am putea sa facem? multumesc

Leave a Reply

